woensdag 7 april 2010

shih tzu pups te koop

ag woefkesranch
Ken je me nog, het mini Shih Tzu meisje
Ik ben bij jullie vertrokken en na een rit van 1 uur
bij mijn baasjes thuis aangekomen, ik ben super braaf geweest de hele lange rit
Maar de tijd staat niet stil want....
... gisteren ben ik 1 jaar geworden en mijn baasjes en de andere familieleden hebben mij een super verwennend dagje gegeven.
Het gaat heel goed met mij, ben al twee keer op vakantie geweest met mijn baasjes
en dat was zeer plezant, mijn baasjes waren trots op mij omdat ik mij voorbeeldig gedragen heb
En jan en alleman wou mij eens aaien, overal vinden ze mij een lief en schattig hondje.
Kijk maar naar de foto's hoe mooi ik al geworden ben!
Vorige zondag heb ik aan een kerstfotoshoot meegedaan. Mijn baasjes zijn benieuwd
naar het resultaat...

Groetjes van Suri en haar baasjes

Shih Tzu

meer foto's van deze shih tzu

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"